
Pionier en marktleider in de optimalisatie van sponsoring en VIP-hospitality bij professionele sportclubs en evenementen. Het iXpole-cloudplatform centraliseert, automatiseert en verbetert alle aspecten van VIP-hospitality - van CRM tot contractbeheer, voorraadbeheer, catering, ticketing en facturatie.

Wat is Ixpole?
iXpole centraliseert de masterdata en verbetert de communicatie intern en met de klant. Het informeert management en sales realtime over kritische kpi’s. De VIP kan via een selfservice-portaal of -app alle aspecten van zijn experience zelf beheren.

Waarom Ixpole?
Door komaf te maken met spreadsheets professionaliseren clubs hun werking. iXpole maximaliseert de inkomsten en verlaagt de kosten door operationele efficiëntie. Zorgt ervoor dat VIP-klanten genieten van de best mogelijke customer journey.
Meet the leaders

Luc Van Hecke
Startte bij IBM als system engineer. Koos daarna voor sales en business development in innovatieve technologieën, vaak internationaal. Empathisch, analytisch, overtuigend. Houdt van de emotie en de variatie in de sport- en hospitalitywereld. Rijdt met zijn jockeydochter en zijn Dodge RAM van het ene jumpingtornooi naar het andere. Stal uitmesten? Eén adres!

Joeri Vlemmings
Bedenker, bezieler en bouwer van het iXpole-platform. Klantgerichte techie met een scherp oog voor processen en hoe die beter kunnen. Bij die eerste klant (RSC Anderlecht) zoveel fans zien met een iXpole-ticket, was kicken. Deelt graag al eens klappen uit in de boksclub. Speelt voetgolf. Is heel direct en een tikkeltje ongeduldig, weten zijn vrouw en drie kinderen. Joviale levensgenieter.