0%

Uw Europese customer experience (CX) partner bij uitstek. Big enough to cure, small enough to care. Canguru, een TheValueChain-bedrijf, slaat de brug tussen business en technologie. Zij zetten zich in voor innovatie, met focus op de CX-processen. Canguru onderzoekt waar innovatie maximaal rendeert, brengt nieuwe inzichten en ondersteunt bedrijven bij de verbetering van de dagelijkse werkzaamheden en processen in sales, e-commerce, marketing en service.

Terug naar gumption

Wat is Canguru?

Canguru streeft ernaar een koploper te zijn op alle gebieden van klantbeleving (CX) - van verkoop- en serviceprocessen tot commissieregels en configure-price-quote oplossingen (CPQ). Ze volgen markttrends en technologische ontwikkelingen op de voet. Door out-of-the-box denken te combineren met een can-do mentaliteit, zijn ze een vertrouwde gids in klantbeleving.

Ontdek Canguru

Waarom Canguru?

Om de verwachtingen van klanten te overtreffen en concurrerend te blijven in tijden van verandering, investeren bedrijven in klantbeleving (CX). Canguru's bewezen werkwijze zorgt voor een soepele ontwikkeling en implementatie die aansluit bij uw eisen, zodat de CX-oplossing aan de verwachtingen voldoet en deze overtreft. Klantenondersteuning zorgt ervoor dat alles soepel verloopt en up-to-date blijft met de nieuwste specificaties. Canguru heeft meer dan 10 jaar ervaring met verkoop-, marketing- en serviceprojecten.

Meet the leaders

Dieter Oversteyns Gumption profielfoto

Dieter Oversteyns

Founding father van Gumption en bedrijfsleider van TheValueChain. People first. Bruggenbouwer, verzoener, linkenlegger. Rust verbergt ongeduld. Haalt voldoening en energie uit groeien en vooruitgaan. Werkte ooit maar één jaar niét in de SAP-business. Honkvaste Limburger. Tennisser en padeller. De man van de derde helft. Gezelschapsmens.

Ivan Leysen Gumption profielfoto

Ivan Leysen

25 forever. Heeft zo goed als geen slaap nodig. ADHD-trekjes. Gefocust, doorzetter. Kritisch. Geen yes zonder what if. Geniet van de bright side. Is trots op hoe TheValueChain als ‘kleine’ speler grote bedrijven overtuigt. Works hard - volgens zijn vrouw: té hard. En plays hard. In de schaarse vrije tijd: fietser en een beetje tuinier.

nl_BENL
Purple Panda typographic logo
MENU