0%

Jorssen – Find Your One

digitale marketing

webapplicatie

Creative

digitale strategie

Big streetbanner showing and advertisement image of the Jorssen application

Jorssen, een vertrouwde naam in België, is een officiële BMW en MINI dealer met meerdere vestigingen. Ze bieden een uitgebreid aanbod nieuwe en gecertificeerde tweedehands auto's, waaronder BMW Premium Selection en MINI modellen, stuk voor stuk grondig gecontroleerd op kwaliteit.

Naast verkoop is Jorssen gespecialiseerd in onderhoud, reparaties en accessoires, ondersteund door een team van zeer bekwame professionals. Met een toewijding aan klanttevredenheid is Jorssen de eerste keuze voor BMW en MINI liefhebbers.

De uitdaging

Jorssen wilde de verkoop van BMW modellen stimuleren op een creatieve en innovatieve manier.
Tegelijkertijd wilden ze een fris, onderscheidend concept lanceren om hun positie als pioniers in de autosector te verstevigen.

Purple panda's oplossing

We ontwikkelden de campagne “Find Your One”, een digitale tool waarmee bezoekers gemakkelijk BMW modellen kunnen ontdekken en vinden.

Gebruikers konden auto's bekijken, liken en disliken, of opslaan, met de optie om hun favorieten te e-mailen. De campagne liep over meerdere maanden, met een sterke nadruk op het genereren van leads en het versterken van de merkaanwezigheid in een korte maar impactvolle periode.

Benieuwd naar het volledige verhaal? Ontdek hier meer over de case!

Next case - ThinkZero
Bekijk deze case
ipad view of the thinkzero website
nl_BENL
Purple Panda typographic logo
MENU